In conformitate cu OUG 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, Cumparatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul, doar cu plata taxelor postale de returnare, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
In cazul in care Cumparatorul renunta la cumparare potrivit clauzei de mai sus, este obligatoriu sa returneze produsul exact in starea in care i-a fost livrat, adica in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare. In cazul in care nu sunt indeplinite aceste conditii, Cumparatorul nu are dreptul sa solicite rambursarea pretului. Returnarea produsului se va face catre sediul
THE BEST BROTHERS S.R.L., pe cheltuiala exclusiva a Cumparatorului. Rambursarea pretului catre Cumparator nu se va face inainte de primirea produsului si confirmarea emisa de
THE BEST BROTHERS S.R.L. ca acesta este in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare.
Conform ordonantei sunt exceptate de la retur produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 de zile de la acceptarea returului.
1. Dreptul de retur- 14 zile calendaristice
Conform OUG 34/2014, clientul are dreptul spă returneze produsele cumpărate de pe site-ul nostru în termen de 14 zile calendaristice, fără a invoca un motiv și fără penalități.
2.Condiții de retur
Pentru a putea returna un produs, acesta trebuie:
- să fie în aceeași stare în care au fost primite, nepurtate, nespălate, fără urme de uzură sau mirosuri și să conțină toate etichetele originale (dacă există)
- să fie in aceeași stare în care a fost livrat;
- să aibă eticheta originală intactă și să fie returnat în ambalajul original.
- NU SE ACCEPTĂ RETURUL PRODUSELOR CARE PREZINTĂ SEMNE DE PURTARE, DETERIORARE, MIROSURI SAU URME DE SPĂLARE
- NU SE ACCEPTĂ RETURUL invocând motive subiective: ”nu îmi place”, ”nu mă avantajează”, ”nu îmi vine”. Pentru a evita aceste situații, vă recomandăm să solicitați consiliere sau informații detaliate înainte de plasarea comenzii.
- Din motive de igienă, nu acceptăm retur pentru lenjerie intimă, costume de baie, chiloți, sutiene, bustiere, boxeri, tanga, etc.
- Nu oferim SCHIMB DE PRODUSE. Pentru o altă mărime, culaore sau produs, se plasează o nouă comandă.
- Dacă produsul prezintă defect de fabricație, deteriorare în timpul transportului sau a fost trimis greșit, returul este GRATUIT!
3. Cum se face returul
Pentru a iniția returul, clientul trebuie:
- Să trimită o cerere scrisă prin email la
contact@benut-style.ro sau pe Whatssapp la nr. de telefon înregistrat pe site-ul nostru 0722.753.561
- Să trimita produsul prin curier la adresa menționată de noi, ulterior dupa înregistrarea solcitării de retur.
- Costul transportului pentru retur este suportat de CLIENT.
4. Rambursarea banilor
După ce verificăm starea produsului returnat, vom rambursa suma plătită in maximum 14 zile calendaristice de la primirea produsului înapoi.
Rambursarea se face în contul bancar furnizat de client. (NU TRIMITEM BANI CASH SAU RAMBURS)
5. Schimb de mărime/produs
Clientul poate solicita schimbul cu altă mărime sau produs, în limita stocului disponibil. Transportul pentru schimb este suportat de client (tur-retur), cu excepția cazurilor de produs greșit sau defect.
6. Produse care nu pot fi returnate:
Conform LEGII, NU POT FI RETURNATE:
-lenjerie intimă (sutiene, bustiere, chiloți, etc.), costume de baie, șosete, dressuri, etc. (din motive de igienă);
7. Produse greșite sau defecte
Dacă ați primit un produs greșit sau cu defect de fabricație, vă rugăm să ne contactați in 48 h de la primirea coletului, prin mail la
contact@benut-style.ro sau pe Whatssapp la nr. de telefon înregistrat pe site-ul nostru 0722.753.561.
Vom suporta integral costul de retur sau schimbul produsului.
Această politică respectă legislația OUG 34/2014 privind protecția consumatorului in comerțul la distanță.
NOTĂ: Înainte de achiziția unui produs, CLIENTUL ARE OBLIGAȚIA DE A CERE TOATE INFORMAȚIILE NECESARE DESPRE PRODUS (MĂRIME, MATERIAL, CULOARE, ETC.). Fiind produse OUTLET, unele articole pot să nu aibă eticheta originală, eticheta de compoziție material, eticheta de întreținere (instrucțiuni de spălare) sau eticheta cu țara de origine. Aceste lipsuri nu afectează calitatea sau autenticitatea produsului. Clientul acceptă această posibilitate prin plasarea comenzii.
De asemenea, NU SUNTEM RESPONSABILI pentru eventualele reacții alergice cauzate de materialele din compoziția produselor, clientul având obligația de a solicita informații complete înainte de achiziție.